Przez cały czas, pozycjonowanie w Internecie wyglądało zgoła inaczej. Budowane były świetne zaplecza, pozyskiwało się linki ze stron pressel pages i katalogów. Najwyższe pozycje osiągały strony, które umiały szybciej i skuteczniej uzyskać ogromniejszą liczbę odnośników. W dniu dzisiejszym jednak bez ogródek przedstawia się i mówi o wszelkich karach od wyszukiwarek jak G., o tym, że liczą się przede wszystkim standardowe linki np. z tekstów, blogów czy katalogów. Czy w takiej sytuacji jest znaczenie dla odnośników z baz ze stronami? Na czym polega pozycjonowanie firmy w Google?

Katalog katalogowi nierównoznaczny i nierówny

Dodawanie stron trzeba robić z ogromną dozą zasad. Przede wszystkim powinno się powiedzieć sobie jasno, iż nie każdy indeks jest rzeczywiście tożsamo wartościowy. Domeny sklepów i katalogów takowego standardu trzeba pogrupować na rozmaite sposoby, a według mnie najlepsza klasyfikacja, to:

  • katalogi, za które należy zapłacić,
  • katalogi darmo.

Trzeba wręcz jeszcze zauważyć różne spisy tematyczne i branżowe np. budowlane albo dla usług i firm. Pośród takich stron znajdziesz zarówno blogi płatne, jak także bezpłatne.

Blogi, katalogi stron i firm płatne – co za nimi przemawia?

pozycjonowanie firm

Z wielkich względów w większości przypadkach mocniej wartościowy jest wpis z katalogów płatnych. Ze względu na to, że powinno się za niego dokonać wpłaty, to pojawia się na takiej witrynie mniejsza ilość spamu.
Takimi bazami zwykle człowiek zarządza, bowiem baza jest moderowana, a wszystkie linki są weryfikowane. Zawsze wtedy są po prostu lepiej pomocne takie linki, gdzie domena nie wysyła ich tak dużą ilość. W bazach bezpłatnych często jest wymagany odnośnik zwrotny, co nie jest potrzebnym rozwiązaniem.


Na co patrzeć podczas pozycjonowania firm w Google?
Wcześniej starczało po prostu opracować skromny zawierający synonimy tekst i wkleić go do jakiegoś katalogu. Czy od teraz pozycjonowanie jest rzeczywiście samo łatwe? Niestety nie. Jeżeli chcesz, żeby było prawidłowe to pamiętaj o poniższych zasadach.

Prawidłowe pozycjonowanie strony w Google – kluczowe zasady

Niepowtarzający się tekst — wiem, że opisanie tej jednej usługi z kilkuset rozmaitych perspektyw jest niełatwe, w dodatku uwzględniając frazy kluczowe. Jednocześnie postaraj się to wykonać, jeżeli masz problem, to wynajmij w copywritera, który zajmie się tym tematem. Opisy w spisach powinny bynajmniej odrobinę się wyróżniać i tak, że każdorazowo będzie po prostu całkowicie unikatowy.
Odpowiednie umieszczenie strony — wprowadź ją w pewnej podkategorii. Jeżeli baza stron ma tagi, to nadaj swojej witrynie odpowiednie frazy.
Temat tekstu — skoncentruj się, żeby był niesamowity przy wszelkim opisie. Poza tym zwróć uwagę na to, że przeważnie tytuł wpisu będzie ponadto linkiem do twojej strony. Należy tutaj umiejscowić słowo kluczowe, jednak jako część stwierdzenia. Możesz tu umieścić adres swojej witryny internetowej. Z całą pewnością tytułem nie winno stanowić parę fraz kluczowych wpisanych po przecinku!
Zawarcie odnośników we tekście — niektóre listy nie blokują dodawanie większej ilości odnośników we wpisie. Bądź ostrożny z umieszczeniem tu zapasowych odnośników i kieruj się do zasady, aby nie linkować samych fraz kluczowych, oraz również wyrazy znajdujące się przy takowych.
Podziel pozycjonowanie w czasie — jeżeli zamierzasz pozyskiwać linki z katalogów, toż warto, żebyś rozłożył pozyskiwanie takowych odnośników w okresie. Najlepiej uzyskiwać kilka odnośników miesięcznie. Taki proces ma wygląd niepowtarzalny, zaś jest mało narażony na filtry.

Tekst opracowany wraz z pozycjonowanie strony w Google.